JellyPages.com

Thursday, May 29, 2014

Gold Coast Morib, Banting

Gold Coast Morib, Banting

Kali ini kami plan pergi bercuti ke Gold Coast Morib pada 2 Mei 2014 hingga 3 Mei 2014. Saya kali kedua datang ke sini sebab keseronokkannya yang tidak dapat di lupakan. chewah ayat.. Selalunya mereka suka tunggu promosi dekat Groupon,Big Deal Malaysia atau lain-lain sebab murah. Bagi saya sama je, just kekadang je murah dekat Groupon tu. Bole. Just direct je terus dengan Gold Coast Morib http://www.gcr.com.my. Lg senang kita boleh tengok hari apa ada kosong,pakej-pakej yang di sediakan dan berapa harganya. Cara pembayarannya ada 2 cara iaitu melalui kad kredit dan juga debit kad (kad bank yang selalu kita cucuk duit tu).
 
Budget Gold Coast Morib
 
1. 1 Bilik Studio                             -  RM168 termasuk tax
     - 2 katil single
     - 2 breakfast
     - 2 ticket theme park
 
2. Minyak kereta(pergi & balik)   -  RM 50
                                                       --------------
                                      Total         RM218       
 
Bercuti ke Gold Coast Morib ni mmg jimat dan dekat bagi penduduk Selangor dan Kuala Lumpur. Banyak aktiviti boleh buat dekat dalam Gold Coast Morib, tak payah susah-susah nk keluar jauh-jauh contohnya:
1- Mandi swimming pool
2- Mandi laut 
3- Mandi jakuzi (ni yang paling best dekat dalam bilik :-))
4- Main ATV (yang macam motor tu)
5- Karoeke
6- SPA
7- Cyber Café
 
Makanan pagi dekat sini memang sedap terutamanya pudding roti fuhh lazat menjilat jari. Selain itu, dekat sini ada juga pakej makan malam dan makan pagi dengan harga RM198 termasuk tax. Tetapi ramai cakap makan malam tak sedap better pergi makan dekat luar je. Tapi saya tak pernah try pun pakej makan malam just baca blogger je. Selalunya kami keluar makan ikan bakar je. Perjalanan kami hanya mengambil masa dalam 1 jam 15minit. Kami ikut jalan Semenyih-->Bangi lama-->Dengkil-->Banting. Kami memilih jalan ini bagi mengelakkan jalan sesak dan juga tol.
 
 
Keadaan Bilik
 

Water Theme Park

Peace No War
Budak kecik tengah feeling baik punyer..

1 comment:

  1. Salam perkenalan. Belum sampai lagi Gold Coast Morib ni walaupun tak jauh mana.

    Jemput singgah blog saya http://alamwellness.blogspot.com

    ReplyDelete